2010-09-06

Raketforskningen dokumenterad

Som jag tidigare beskrivit var jag med om ett tungt vetenskapligt experiment. Nu verkar det som om raketforskaren som genomförde försöket inte förstår svenska, eller läser min blogg. De två faktumen kan dessutom ha en korrelation som närmar sig 1 (för att den ske bli exakt 1 krävs att alla svensktalande läser den - snart där). I vilket fall skickade han länk till en video han hade gjort om sin vistelse i Singapore, och lite om sitt försök.

Edit: Jag ser nu att den superhemliga videon som skickades till mig, har blockerats som privat. Forskningen ska inte spridas...



Osäker på om jag blir så mycket mer imponerad nu. Observera att flaskorna inte kunde visas då de var för hemliga. Man ser dock min favorithylla med Yarra Yering flaskor glimta förbi. Hela hans blogg finns här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar